Sovmorgon

Ojoj min sovmorgon blev visst lite väl lpng, hade tänkt mig att sova till nio, men stängde som vanligt av väckningen så
det blev halv elva istället. Aja jag pluggar ändå bäst på eftermiddagen o kvällen.
Solen lyser idag, va jätte skönt ute  nu när jag rastade freja, typiskt att man inte har tid att gå ut speciellt mycket idag då!

Igår kväll kunde jag knappt sova för att frejans mage knorrade så himla högt, sen låg hon precis bredvid mig, vi brukar ha två kuddar var de nätter hon får för sig att ligga vid huvudänden i stället för fotändan. Fast ofta glider hon liksom in mellan kuddarna så hon ligger mitt i sängen, vilket gör att jag bara har en liten sträng längst ut att ligga på, haha vad gör man inte för de man älskar:)

Ofta drömmer jag mardrömmar om att Freja försvinner, usch. Jag kan inte förstå att det nån gång (långt) i framtiden måste hända, men hon fyller ju nio år i höst så, men vadå hon är fortfarande så jätte pigg att jag tror att det är långt borta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0