Segt

Nu har jag vart dålig på att uppdatera igen, senaste dagarna har varit väldigt blandade, först ledighet, sen slutspurt på uppsatsen. I torsdags hade jag lite fest hemma hos mig o sen blev det utgång på Sliver, va ett snyggt ställe men väldigt lite folk va där trots billiga erbjudanden, lite synd, men vi shakade loss själva på dansgolvet, haha, kul hade vi. Belv dock lite för dyrt ändå eftersom det var pissväder blev jag tvungen att ta buss o sen taxi hem, den här stan har nämligen bestämt sig för att inte ha några nattbussar:( inte ens på helgerna, mycket dåligt tycker jag.
Idag och i morgon så är det mest jobb som gäller, jobbade 7.30-13 idag o ska jobba 7-16 i morron, i arbetslag jag inte är van vid, men aja det funkar ändå. Tänkte att jag skulle ha slappat på balkongen i eftermiddag, men det va faktiskt kallt, trodde jag inte, men det blåser så det va inte alls skönt.
Åt färskpotatis till middag idag, mummsigt, o sen bakade chokladmuffins igår, de blev oxå fina.
I morrn kväll ska jag på filmkväll, vi ska se morgan pålsson världsreporter filmen, så jäkla rolig. Innan filmen ska vi planera en resa till koratien som vi nog ska göra i augusti!!:)
Nu ska jag snart ta o promenera me vovven!
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0