Pluggdag

Idag har jag haft en ganska slitig plugg dag, men det var det värt snart är det över för denna termin.
I morgon blir tyvärr inte roligare heller, ska skriv o plugga massor. Sen på fredag skickar vi slutmanuset, ska bli såå skönt.
Har börjat packa massa kläder nu med, de tar fasen aldrig slut asså! Fattar inte hur jag kan ha så mycket kläder o ändå aldrig ha något att ta på mig. 
Jag är sugen på nåt att äta men har inget hemma, hatar min patetsikt dåliga ekonomi, har liksom inget hemma snart.
Fy lär blirhavregrynsgröt till frulle ett par veckor framöver allafall....
Ska nog satsa på att komma tidigt i säng, tiden går fortare om man sover o jag vill att det ska bli lördag så jag får börja flytta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0