Papperstallrik

Nu har jag packat typ allt i min lägenhet, vilket betyder att det blev till att äta middagen på en papperstallrik, aja det är lite mysigt när det är spartanskt.
Känns som att min mat för tillfället är jävligt konstig, har nästan inget av det vanliga hemma så det blir till att hitta på nya rätter med det lilla som finns.
I kväll ska jag lägga mig tidigt så jag är pigg o redo i morgon när det ska hårdköras med det sista, innan ska jag ta mig ett bad, troligen ett av de sista på länge, eftersom min nya lägenhet inte har nåt badkar, kanske ska bada i morgon kväll me, en sista gång bara för det.
mamma, pappa, o två bröder kommer kl.tio på lördag o då börjar vi flytta!!:) Jag längtar så jäkla mycket så jag nästan spricker. I morgon blir det dock en lång dag, universitet, sen luncha, sen hem o hämta pantburkar åka bort till Skäggets centrum o panta handla bröd o sen fixa parkeringstillstånd, shit borde hinna till systemet me innan jag hämtar frejen, sen ska jag till nya lyan o sätta på kyl o fryfack o sen torka av skåp o sånt, det har ju stått tomt två månader så det lär behövas lite uppfräschning!!
Nee nu ska jag glo på tv lite innan jag packar lite till o sen badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0