Packning race

Har precis kört ett packningsrace! Fick för mig att jag skulle flyttpacka en del när jag ändå va vaken.
I morron ska jag först åka på ett mentorssamtal på KUI, om hur jag ska göra i höst o så med min omvårdnadsutbildning, sen ska jag till skolan, o efter det ska jag försöka hinna förbi och fixa ett parkeringstillstånd till flyttdagen. Sist jag försökte hade de ine öppet...
Freja är såå fin här bredvid, ibland kan jag bara kolla på henne och inte förstå hur jag kan älska henne så otroligt mycket.
Jobbet gick bra idag, bättre än jag hade väntat mig, gick på en jätte mysig promenad med en söt liten tant, mysigt:)
Veckan som kommer kommer att präglas a stress, massor jag ska hinna, sen blir det förhoppningsvis en bra avslutning med SOF avslutningen!!
Men innan dess ska uppsats skickas in och flyttens första steg ska avklaras.
Undrar hur freja kommer att ta det här, finns en risk för att jag kommer att ha en orolig liten tjej ett tag framöver, tidigare flyttar har hon dock tagit ganska bra, så jag hoppas på det bästa:)
Sovdags för mig blir det nu, är lite trött, men inte så mycket. Kan bero på att jag sov två timmar i eftermiddags, hmm inte bra.. aja ska nog läsa lite hus och hem, alltid trevligt med lite skön inspiration när man ska flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0