Ont i halsen

fyyy vaknade med jätte ont i halsen och öm i kroppen, vill inte vara sjuk, kan inte vara sjuk heller måste ju ha energir att skriva massor på uppsatsen den här veckan, analys delen bör bli åtminstone ganska färdig.
Orkade inte diska i går kväll, sååå trist att göra frukost i ett smutsigt kök, hatar det.
Ska ta tag i allt och släpa mig iväg till min gruppkompis, en timmes promenad bort, jag har inte råd med bussen, o cykla är också jobbigt. Ska ju ha me vovven också så, hon behöver verkligen den där promenaden...
I morogn ska vi kanske köa för biljetter till SOF, student orkester festivalen som är här i linköping i år. Känner mig inte i form just nu, men tror det kan bli jäkligt kul sen när man har biljetten.
nu sitter jag och äter frukost, blev bara kaffe o macka med sojahårdost och tomat, inget kulinariskt direkt, men ganska smakligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0