Ny blogg

Efter att har suttit och läst massor av bloggar den senaste tiden fick jag nu för mig att starta en själv!
Så nu får vi se hur det går, idag är jag ganska seg efter en relativt hård valborgsmässoafton.
Fast den var väldigt trevlig, massa sköna människor och jag hade gjort super goda grillspett och egengjord potatissallad
som jag mumsade på:)
Min lilla älsklingsvovve Freja fick vara hos en god vän över natten, inte bra för små hundar att vara på fyllefest!
Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och laga middag, vet dock inte vad jag är sugen på, men något med vitlök ska det bli alla fall, jag älskar vitlök. Vid femtiden ska min mor och lillebror komma, de ska ha med sig banan kartonger som förhoppningsvis kommer att räcka för att packa ner resten av mina grejer. Jag ska flytta den 21 Maj och jag längtar så himla mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0