Molnigt

Verkar som att det blir en grå dag idag med, ingen sol som jag kan se än så länge allafall.
Kaffe är det bästa som finns en morgon, man vet att man ska stressa iväg, cykla jätte långt oså vidare, men först kan man bara ta en liten stund och sitta med sitt kaffekopp o njuta, det är det jag ser fram emot varje morron, det som får mig att tänka att det inte är såå dumt att kliva upp alla fall.
I Sommar då ska jag sitta på min balkong(!) och dricka morron kaffet innan jag ska till jobbet,jag har morgon sol och förhoppningsvis blir det bra väder....åhhhh vad jag längtar efter det!
Ne nu ska jag snart in i duschen o sen dra iväg på mentorssamtalet, blir lite spännande o se vad jag ska läsa för kurser ihöst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0