Luftmadrass

´Sitter i min nya lägenhet på min luftmadrass, har precis ätit middag, jag trivs redan i lägenheten, känns bra.
Kommer dock bli ännu bättre när möblerna kommer hit oxå, på torsdag ska vi flytta dem.
Har jobbat idag, cyklat o gått i spöregn, fy fasen, var helt genomblöt in på underkläderna o frös så jag darrade.
Mellan 4 o 6 kommer de o informerar om elementbyten som ska ske i min lägenhet, hoppas jag inte måste ta dän allt för mycket grejer bara surt´när man precis kommer att ha fått i ordning!
Ska nog ta o diska lite snart, eftersom jag inte har någon tv än blir det webbtv som gäller i kväl, ska kolla på andra delen av brottet o straffet som jag började kolla på igår, har mycket bättre mottagning på det mobila nätet här så det funkar mycket bättre att se på tv här, skönt:)
Hörs senare
//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0