Lite bättre...

Nu har jag skrivit en del til uppsatsen, duschat och tagit en värktablett, så nu känns det lite bättre.
Har kommit fram till att ändå ta me mig cykeln och gå med den cirka halva biten, så får Frejsen ändå en promenix.
Sitter nu och äter en super varm(!) snabbunch bestående av endast nudlar. har bränt mig på tungan:(
Som vanligt den här tiden på året sitter jag och funderar på hur jag ska kunna bli lite brun o fin till sommaren, sola solarium eller ute i solen är ju ganska häslofarligt, dessutom bränner jag mig bara, blir då röd och sen när drt försvinner blir jag vit igen, så det är inte mycket idé. Så mitt andra alternativ är någon slags brun utan sol produkt, de jag provat har varit kladdiga så är inte så förtjust i det heller men. I höstas blev jag även vegan så den produkt jag väljer måste även passa det kriteriet, tror jag ska testa body shops produkter eller något, lite färg vill jag ha, annars vågar jag inte visa mi i kortbyxor denna sommaren heller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0