Länge sen

Oj nu blev det länge utan inlägg, har haft så himla mycket att göra me flytten, va verkligen kaos här hemma torsdag o fredag, saker överallt o ingenstans att göra av dem. Har dock ordnat upp sig lite granna nu, börjar bli riktigt mysigt, här kommer jag att trivas, färgerna är perpekta för mig. väggarna är typ gräddbiegevita, underbart. Exakt en sån färg jag själv hade valt om jag skulle ha tapetserat. Sen har jag stora fönster så trots att den är liten så är den härligt ljus!
O balkongen är fantastisk:) Stor och privat, så härligt. Känns toppen just nu.
I kväll har jag vart o jobbat, ganska skönt pass, inge stress. Funderar nu på om jag ska göra ett par varma mackor eller om jag bara ska sova? borde äta nåt mer idag, har blivit lite dåligt.
I morgon ska jag läsa uppsats o vi ska försöka komma på en titel och anmäla oss till seminariumet den 8-9 juni, fast just nu så har vi det ändå ganska slappt, skönt när det är så efter dessa stessiga tider som har varit. Behöver vilan känner jag.
Hörs snart.
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0