Jävla källor o referenser

Asså ibland blir jag galen, sitter nu här och försöker hitta källor till sådant man "vet", men kan inte skriva det i uppsatsen om jag inte har en riktigt referens att skriva in, försöker nu hitta en vettig referens på att det kommer att bli nedskärningar i äldreomsorgen i framtiden, men icke, ja hittar inget, fan.
Den här uppsatsen tar kol på mig, jag känner att jag bara kör fast hela tiden, inget flow överhuvudtaget i min hjärna, tyvärr. Vill ju att den ska bli bra, är ju äldreomsorgen jag vill jobba inom i framtiden liksom.
Att sitta i en halvpackad lägenhet där typ inget funkar som det brukar är ju inte heller bra för koncentrationen direkt.
I morgon ska uppsatsens slutmanus skickas in o det känns som att det är tusen små saker som måste fixas. Vi har liksom inte haft tid  att läsa igeom ordentligt. Ska försöka med det nu då, borde även försöka se om jag kan lägga till en del på analysen men det känns tufft, med min nuvarande kreativitet.
Aja nya tag, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0