Hjärnan har kört fast!

Pust, igår hade jag en sjukt ansträngande plugg dag, skulle analysera men hjärnan ville inte riktigt, tyvärr är
den inte med på noterna ordentligt idag heller... måste komma på ett sätt att få det att flyta sådär tillfredställande i tankebanorna och man bara kommer på den ena bra grejen efter den andra, men jaa det käns långt borta nu.
Ska sitta ett par timmar till med den här hälsoanalysen, sen blir det lunch och sen blir det till att skriva på metoden plus lite annat. Fasen vad jag längtar efter att terminen ska sluta och uppsatsen är inlämnad, och förhoppningsvis blir den godkänd också. Behöver en veckas semester... bara vila ta det lungt, fixa i nya lägenheten. Om exakt två veckor håller vi på och flyttar alla möbler!!! sen är det bara städning och upppackning kvar, längtar dit.
Förresten är jag sur på vikingline som kommer att ändra åldersgränsen på Cinderella till 23 efter 18 juni, jag o mina polare som ville fara på kryssning o ha kul i sommar!!! skit me, tycker det är löjligt, fattar inte hur gammal man ska bli för att anses vara "vuxen". Så verkar som att vi får vänta till nästa år, om vi inte lyckas få med en "barnvakt"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0