Dålig start på dagen

Fyyy, klev upp i ottan och gjorde mig i ordning, trots att jag inte mår speciellt bra, när jag kommit ut och står vid min cykel i regnet så får jag ett sms från min kompis som säger att hon inte mår bra och inte orkar köa, så det blev bara för mig att släpa mig runt ett varv me vovven o sen gå in igen, nu är jag bara sååå trött, så jag vet inte hur jag ska orka komma igång med pluggandet alltså, känns som en omöjlighet, sen måste jag åka iväg till apoteket oxå, måste hämta ut p-piller, ska börja på den nya kartan i morgon...
Min lilla älskling ylar/ skäller/ piper ibalnd när hon är ensam hemma så oftast är hon hos son hundvakt, men när jag bara ska göra såna här korta saker lämnar jag henne hemma, nu förtiden är jag inte säker på om hon fortfarande ylar o så men, man vet aldrig. Jag vill inte störa grannarna, har kollat på ett anti-skall halsband jag nog ska inköpa när jag har råd, det ska vara helt ofarligt för hunden, sprayar bara ut lite vätska mot hundens nos när den skäller och så, det måste jag testa. Tror att det kan funka faktiskt, skulle va så skönt att kunna träna henne att va ensam utan att störa, o nu när vi ska flytta kommer hon säkert att bli mer osäker igen me, så då skulle det behövas!
Just nu sitter sötnosen och tigger här bredvid mig, jag äter en uppvärmd matlåda till lunch, orkar inte laga något idag.
Nehe, nu ska jag verkligen göra ett ärligt försök med analysen till uppsatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0