Dålig start men bra slut!

Trots en dålig start på dagen så blev den rätt bra till slut, hade några realtivt effektiva pluggtimmar och sen blev det
hundpromenad i solen, lite mer plugg, mumsiga vego varma mackor till kvällsmat och sen ett skönt bad.
Har även beställt en jättefin vit hylla som jag ska få i födelsedags present till nya lägenheten, kommer passa såå bra i min lilla kokvrå:)
Nu ska jag bara gå den där sista svängen me frejan o sen blir det till att krypa ner i sängen, i morgon måste jag vara än mer effektiv med pluggandet, känns verkligen att det börjar dra ihop sig nu, blir lite nervig för att vi inte ska hinna, men det ordnar sig nog... hoppas jag!
Godnatt o sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0