Äntligen

Nu har myrorna varit här, skönt. De tog skrivbordet o köksbordet. Hyllan ville de tyvärr inte ha så att den får vi slänga när vi ska flytta, jag vill absolut inte ha den längre hemsk färg, vinröd. Passar inte till något.
Tvättstugan är färdig och lunch har jag också hunnit med. Nu ska jag bara vila ett tag innan jag duschar o sen beger mig till min uppsatskollega. Ska promenera dit och cykla hem. Det värsta är bara att jag ska släpa massor av tunga böcker:(

Lösningen på våra ålandskryssnings problem heter Galaxy, Silja lines nya båt, inga dumma åldersgränser på 23, plus att den ser fräsch ut!! Har också allt samma som Cinderella, o det är ju bara bra att testa något nytt ibland :)
Så nu våras det för sommarkryssning, jippie!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0