Regn, regn, regn

Vilket väder det är idag då, har just dragit runt frejen på en prommis i ösregnet, det va inte poppis hos henne. Nu har hon kurrat in sig i sängen igen, det ser skönt ut o gulligt:)
Snart ska jag börja baka pajen tills i eftermiddag, o sen måste jag laga mat me, måste fixa matlåda till jobbet imorron, såg att det skulle behövas.
Längtar till min shopping dag på torsdag, är sååå sugen på att shoppa nu så det nästan är det enda jag tänker på hehe.
Får inte glömma ta ut muffinsen ur frysen kom jag på nu...
Förutom kalas kommer det inte hända mycket idag, ska väl börja ladda inför mastodont veckan på jobbet antar jag, förbereda mig mentalt på att nästan inte vara hemma överhuvudtaget, en sov morron på hela jäkla veckan, aja det ordnar sig, kommer att gå fort tror jag.
Är spänd på vad jag får för lön på fredag, hoppas det blir mer än jag tror haha, skulle inte va fel, men jag brukar ha ganska rätt i beräkningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0