Ordning på torpet!

Nu är det rent, fint och doftande hemma hos mig. Har ägnat dagen åt att storstäda och nu har jag precis bakat små veganska havrekakor efter eget huvud! Kul:) Älskar att baka.

Skickade precis även iväg en liten beställning på ellos, med saker till hemmet, gardiner och badrumstextil, ska bli så skönt att få ordning ordentligt här hemma, har ju bott här i snart två månader och jag gillar att fixa  allt snabbt, det är bara pengarna som hindrar denna gång, tiden har jag.
Men beställningen blev blanka satin aktiga biega gardiner till rummet, ett grönt tyg att tillverka köksgardin av, ska göra en sån där på rulle som jag inte vet vad de heter nu, typ hemmagjord hissgardin. Sen blev det en blåprickig badrumsmatta med biega o blå matchande handdukar till!:) Kommer bli jättebra.

Har även just fått i mig lite kaffe, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för de sista timmarna den här dagen, kolla på tv kanske?
 Lite senare ska jag dricka te o äta smörgås, men det är för tidigt för det än. Ska nog hänga på internet en stund till först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0