Födelsedagsbarnet:)

Japp, idag fyller jag 22 år!! Börjar bli gammal hehe, neee inga såna känslor än, men visst märker man att tiden går, fortare o fortare för varje år som går!
Aja har jobbat idag, men bara till kl. 13, sen cyklade jag o hämtade ett paket fr. hm me kängor o en topp, sen belv det ensam födelsedags middag me en veggie burgare, muffins till efterrätt:)
I går va jag väldigt produktiv, hämtade ellos paket, sydde ny kokvrå gardin, satte upp gardiner i rummet och fixade med nyinköpta blommor, så lite roligt har jag runt födelsedagen allafall.
I morrn ska jag jobba delad tur, fyyy de är så kämpiga, först mellan 8-11.30 och sen tebax o jobba mellan 16-21. Kommer bli jobbigt, men det går alltid, brukar kännas värre innan!
Fick ett fiiiiint erbjudande fr. ellos idag, man får fyra muggar o fyra skålar för 0 kr om man beställer, blir jag sugen men tyvärr hittar jag inte så mycket jag vill beställa därifrån, får se hur det blir.
Nu ska jag försöka komma på nåt vettigt att göra, har problem me de,kanske ska jag sy in en jeanskjol, det skulle va skönt om de nån gång kan bli färdig för att användas, men det tråkiaste med att sy är att trä maskinen, fy tusan, o spola under tråd, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0