Snöstorm?

Shit vad det snöar och blåser ute, detta är man inte van vid!
Hundarna har precis somnat efter en intensiv morgon, promenad i kylan, dragkampsbus, toarulle-godis, Känner mig själv ganska matt. Det tar på krafterna att underhålla vovvarna och samtidigt försöka få något gjort för sig själv! Nu håller jag iallafall på och försöker tvätta, ganska svårt, får smuggla in chillan i magväskan, man får inte ha djur i tvättstugan egentligen. Frejan får sitta utanför eller stanna kvar i lägenheten, mycket pyssel bara för en sådan här sak blir det... men det är ju värt det islutändan, när man har två såå fina smår sessor att pussa på:)

Igår lyckades jag även färga håret, det va verkligen på tiden!!! Såg förskräckligt ut, som vanligt, jag drar alltid ut på det lite för länge tyvärr.
Ohhh söt-Chillan gick precis bort och kurrade ner sig i sin korg, såå gullig när hon är så duktig och lugn.

Hmm i morgon ska jag nog till ett par kompisar på kvällen, blir spännande att se hur det går, två hundar på bussen, inte lätt!! Kommer nog bli lite krångligt, får se hur det blir.

Har börjat skriva på en packlista,  till tranås trippen över jul, ska ju va där cirka en vecka så det blir en del som måste med, plus massa grejer till hundarna me.

Usch jag måste fixa till mina naglar asså, de ser inte roliga ut, över jul ska jag måla dem röda, sen på nyår ska det bli blåmetallic/glitter. Haha, jag planerar alltid dånt i förväg. Outfitsen för jul o nyår är oxå uttänkta, känns bra att slippa stressa me det i sista minuten, brukar aldrig bli bra då.

Jahopp, då ska man väl se till o få lite plugg gjort medans det är lugnt i huset!

// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0