Ny målat!

Har precis målat naglarna vinröda, kunde inte hålla mig till jul, men kommer ju bli att bättra på innan dess. Eftermiddagen har vart intensiv, liten valp på högvarv, tuggar sig igenom hela lägenheten, har nu fått lägga in alla skor i garderoben, eller tryckt in dem rättare sagt, det va redan fullt i stort sett, usch jobbigt. Men söt är hon ju den lilla skrutten, nu har hon äntligen somnat igen... Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag ska se generation fett kl. 22. Verkade va riktigt intressant faktiskt, om nån bantningsskola i USA, där de serverar skräpmat, hmmm typiskt USA kanske, men låter ju helt sjukt!
Vet inte riktigt vad planen är för i morgon, plugga borde det vara, har blivit alldeles för dåligt med det nu senaste två veckorna.... måste hinna läsa typ två och en halv bok helst innan tisdag, aja får se hur det går. Har en inlämning 18 januari, fattar dock inte riktigt vad det är man ska göra på uppgiften men men.
Måste komma ihåg att lägga på ett brev imorron, fattar inte varför det va så himla svårt att komma ihåg att ta  med det nu då, har legat flera dagar.

Varenda dag går jag in o letar lägenheter, vill snabbt få tag på en med uteplats, och som inte är alldeles för dyr asså, känns jättesvårt att få Chillan rumsren när man bor på tredje våningen, dessutom så trivs jag inte. Jag kan inte säga varför jag inte trivs...men det är en känsla, sen är det ju såklart att alllt är så litet, ingen frys, ingen förvaring (knappt). Inga ytor att baka på, jag som älskar att baka. Sitter och dagdrömmer om en fin tvåa, med en lite uteplats, garderober, fräscha tapeter, kök o badrum, en lägenhet jag kan bo kvar i en längre tid, trivas, inreda, mysa, slippa tänka att jag ska flytta snart igen!!! Hatar att inte kunna slå mig till ro, längtar efter det.

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0