Julmust

Sitter o smuttar på lite god julmust:) I kväll har jag bjudit några goda vänner på lite adventsfika, mysigt att ses så här innan jul, sen blir det ju att man inte ses på ett tag då alla ska åka hem över julen. Fick två jättefina julklappar!:) En bok, Hundens första år, såå gulligt, jag har redan börjat skriva i den, ska ta o skriva ut lite foton hos mamma me som jag kan klistra in.
Sen fick jag en kaffe-press!! Det har jag tänkt köpa, blir så himla gott kaffe, sen ska det vara det mest miljövänliga sättet att göra kaffe på me, skitbra!

I morgon ska jag packa, och fixa iordning lite, så det är fint när jag kommer hem, hemskt att komma till en lägenhet där allt ser ut som skit. Mina Sessor sover nu, Chillan ligger på golvet o har snott i hop sig på ett litet hörn av överkastet som hänger ner, hihi sötis. Frejan har kurrat ihop sig på huvudkudden, liten boll:) De är såå fina att det gör ont i bland, tänk att man kan älska dem så mycket!! De är mina små pärlor.

Nu ska jag snart ta o hoppa i säng tror jag, läsa lite skolböcker, fattar inte hur jag kan få såå sjukt lite gjort, pinsamt, men just nu tar vovvarna mycket tid o mitt fokus ligger liksom där nu.

// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0