Julen är över...

Ja, nu var det slut för i år, vet inte om det känns skönt eller inte. Ledigheten hade gärna fått vara lite längre allafall!
Julen har varit väldigt lugn och skön, sen lite party på juldagen. Det blev en trevlig kväll, träffade lite gamla bekanta och så:)
Kul att det är vitt ute för en gång skull över jul, ikväll ska jag kanske iväg och träffa några kompisar och åka lite pulka! Ska ta me voffisarna. Chillan är tydligen rädd för främmande stora hundar, jag trodde hon skulle va en liten tuffing så, men stackarn tycker det är jätteläskigt, men men det får vi träna på, snart ska jag väl ta tag i  att hitta en bra valpkurs, måste ju bara fixa me hundvakt åt frejan me samtidigt, ojoj, nu efter ledigheten kommer alla problemen som ska lösas ifatt en, kommer bli lite svajigt en stund tror jag innan jag hinner fixa till allt. Men det är ju bara att kämpa på, har ju en inlämning i skolan me 18 januari så det kommer ju att bli fullt upp ett tag som vanligt.

Aja det ska nog ordna sig, vill man något tillräckligt mycket så tror jag det fungerar!

Nu ska jag slå in presenter till min bror som fyller 21 år idag!:)
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0